Logo Urzędu Gminy Szaflary

URZĄD GMINY SZAFLARY
PORTAL INFORMACYJNY

XXV Sesja Rady Gminy Szaflary

15 lutego, 2021

XXV Sesja Rady Gminy Szaflary odbędzie się w dniu 24.02.2021 r. o godz. 9:00 w sali obrad Urzędu Gminy w Szaflarach.

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, kierując się troską o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców Gminy Szaflary, zwracam się z prośbą, by osoby zainteresowane przebiegiem Sesji uczestniczyły w niej śledząc transmisję obrad nadawaną na żywo pod adresem: szaflary.sesja.pl

 Projekty wszystkich uchwał znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznych Gminy Szaflary w zakładce Rada ->Projekty uchwał -> Sesja nr XXV/2021″

 Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Gminy Szaflary.
  3. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
  4. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. ustalenia na rok 2021 maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie może być przyznane oraz planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Szaflary,
    2. przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Szaflary na lata 2021 – 2030,
    3. zmiany Uchwały Nr XXIV/187/2021 Rady Gminy Szaflary z dnia 3 lutego 2021 roku w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości: gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, wskazanym grupom przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19,
    4. wyrażenia zgody na zwrotne przeniesienie prawa własności nieruchomości w związku z rozwiązaniem umów przewłaszczenia na zabezpieczenie i umowy pożyczki zawartych ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej: Ludowym Klubem Sportowym „Szaflary”,
    5. wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Szaflary oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 303/6, 831/3, 831/4, 831/5 i 831/6,
    6. dzierżawy części nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 3121/2, położonej w Maruszynie stanowiącej własność Gminy Szaflary na okres 3 lat,
    7. dzierżawy części nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 490/1, położonej w Zaskalu stanowiącej własność Gminy Szaflary na okres 3 lat,
    8. wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Bańska Wyżna, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 8763/2,
    9. zmian w uchwale budżetowej na 2021 rok,
    10. zmiany uchwały Nr XXIII/184/2020 Rady Gminy Szaflary z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szaflary,
    11. zmiany Uchwały Nr VII/31/2015 Rady Gminy Szaflary z dnia 30 marca 2015 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla Radnych Rady Gminy Szaflary,
    12. sposobu załatwienia petycji z dnia 10.12.2020 r. w interesie publicznym w zakresie uznania wszelkich form dyskryminacji mieszkańców Gminy Szaflary za niedopuszczalne i wezwanie Rządu RP do uzyskania gwarancji od producentów szczepionek przeciwko SARS-CoV-2 złożonej przez Pana Marka Szwarnoga,
    13. sposobu załatwienia petycji z dnia 11.12.2020 r. w interesie publicznym w zakresie uznania wszelkich form dyskryminacji mieszkańców Gminy Szaflary za niedopuszczalne i wezwania Rządu RP do uzyskania gwarancji od producentów szczepionek przeciwko SARS-CoV-2 złożonej przez Pana Sebastiana Pitonia,
    14. sposobu rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Szaflary,
    15. przyjęcia sprawozdań z działalności stałych komisji Rady Gminy Szaflary.
  5. Interpelacje i zapytania.
  6. Wolne wnioski.
  7. Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy

Stanisław Wąsik


Tagi: