Logo Urzędu Gminy Szaflary

URZĄD GMINY SZAFLARY
PORTAL INFORMACYJNY

Informacja o XIII sesji Rady Gminy Szaflary – 26 marca 2025 r.

17 marca, 2025

XIII sesja Rady Gminy Szaflary odbędzie się w dniu 26 marca 2025 roku (środa) o godz. 900 w sali obrad Urzędu Gminy Szaflary, ul. Zakopiańska 18. 

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady Gminy Szaflary
  3. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
  4. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. w sprawie ustaleniu trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzenia kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Szaflary dla niepublicznych przedszkoli oraz innych niepublicznych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Szaflary przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego
    2. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu powierzchni dachu i poddasza w budynku Urzędu Gminy w miejscowości Szaflary na okres do 3 lat
    3. w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę części nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 5689/2, położonej
      w Szaflarach stanowiącej własność Gminy Szaflary na okres do 3 lat.
    4. w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania z urządzeń Skateparku w Szaflarach
    5. w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania z boiska sportowego przy Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Skrzypnem.
  5. Interpelacje i zapytania.
  6. Wolne wnioski.
  7. Zakończenie obrad.

Tagi: